Volgers

dinsdag 9 november 2010

Nieuwe gadget / widget

Nog een laatste blog voordat ik morgen met zo'n 35 studenten op studiereis naar Londen ga. Ik heb in het woud van de widgets en gadgets een programma gevonden dat een "post" meteen kan publiceren op o.a. Myspace, Twitter. Linkedin, Facebook etc etc. De hele wereld is op tijd van 10 klikken op de hoogte van mijn toestand. Wat heb ik er aan? Niet zo veel denk ik. Ik ben al een volle week aan het bloggen, tik mij de vingers blauw en probeer iedereen te interesseren voor mijn gevoelens van "het moment".
Niemand maar dan ook niemand krabbelt mij, geeft mij een tweed. Dan nu maar die 10 klikken en even afwachten of er nog vrienden zijn die mij willen troosten.
Is er een moeheid opgetreden net nu wij aan het bloggen zijn?
Ik vond dit artikel in de NRC

Ga nu naar bed want moet morgen al weer om kwart voor zes op.

Blogger Tips - Get This Gadget

2 opmerkingen:

  1. Hee Han,

    Toch nog een reactie van mij... weliswaar wat korter.. wil mijn vingers nog een beetje sparen ;)
    Wens je een leuke studiereis toe... en ben benieuwd of we je een deze dagen toch op het web zien.. ondanks het artikel in het NRC ;)

    Groetjes, Pernelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Han, toen ik mijn reactie op jouw vorig blog aan het typen was heb jij volgens mij the love sexy bookmarks ;) toegevoegd. Mooi! Ik heb ze ook in mijn blog toegevoegd. Heb wel de volgorde veranderd. Mijn opmerking over RSS in mijn vorige reactie kan je dus negeren want die heb je via deze gadget ook binnen.
    Ook ik vind het altijd leuk als mensen reageren, maar er bestaat zoiets als de 90-9-1 regel. 90% leest alleen 9% reageert heel soms en 1% maar regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen